25 Şubat 2013 11:39 am et Mona Elesseily tarafından
Geçen ay, ben Tim Ash "Yenilik & kısayollar için beynin ihtiyaç anlamak" denilen tarafından bir webinar katıldı. Bu beni ve çoğu bizim facebookta reklam vermek PPC açılış sayfası stratejileri "kısayol" olduğunu fark ve neuromarketing alana doğrudan ilgilidir düşünüyorum yaptı.
Neuromarketing uyaranlara pazarlama tüketicilerin bilişsel ve duygusal yanıt çalışmaları araştırma pazarlama nispeten yeni bir alandır. Neden tüketicilerin kararlar öğrenmek istiyor yaptıklarını ve beynin hangi kısmının kararlarımızda kaynaklanıyor.
Bu makalede, çeşitli beyin "kısayol" kapak olacak ve başarıyla PPC açılış sayfalarına uygulamak yollarını görüşmek. Ekstra bonus, birçok işaretçiler de birincil Web sayfalarında da kullanılabilir.
Sürüngen beynimiz-hayatta kalmak için sorumlu beyin parçası cevap kaynaklanıyor ve en güçlü ve en eski bizim başa çıkma beyin fonksiyonları. Aşağıdaki eylemleri için sorumlu:
Bu düşünceyle, tetikleyici hayatta kalma yanıt-e doğru bizim sürüngen beyin için önemli değil. Örneğin, "mücadele veya uçuş.. tehdit ya da yaralı, sürüngen beyin otomatik olarak düşünüyorum Bizim online etkili pazarlama için "tehdit" ve Bay sürüngen beyin tutmak gerekir.
Burada "kısayol" oluşturmak ve sürüngen beyin kontrol altında tutmak için çeşitli yolları vardır. Her öneri altında PPC açılış sayfası Yorumlar yer verdik.
Beyin açık ve basit seçimler çok iyi hatırlıyor. Özellikle 3-4 kesimleri de parçalar yer alan öğeleri hatırlar. Sık sık, biz promosyon konfeksiyon sayfa aşağıdaki gibi tüm görülen örnekler var. Sayfada çok fazla seçenekleri ve ne veya nerede sayfa üzerinde odaklanmak için açık herhangi bir yöndeki verilmedi ziyaretçi var.
Öte yandan, sayfanın altındaki Basecamp.com Web sitesinden çok açık ve fikrini beyin 3-4 de parçalar yer alan öğeleri hatırlar da birleştirmek.
Açık ve basit seçenek sağlamak için bir başka etkili yolu nerede "en popüler" vurgulamak veya "en iyi değer" ürün alıcı olduğunu. Bu karar sadece yardımcı olur sizin alıcılar için yapım süreci. İşte bir örnek--dan Godaddy.com.
Kategori sayfaları kullanıyorsanız, sayfa başına daha az öğe en iyi çalışır. 3 X 2 sütun/satır birlikte iyi çalışır. Geçerli sayfalarınızı uzun ürün hatları farklı seçenekler çekerek deneyin ve seçeneklerin her kategoride sayısı sınırlıdır.
Örneğin, Phillips, GE ve/veya ampul yüksek verimlilik, yumuşak Işık Ampüller, vb gibi markaların temsil eden tek tek sayfalara genel ampul sayfa sonu olabilir.
Biz bağlamak/ilk gördüğüm ilgilidir. Kitapta Dan Ariely tarafından Öngörülebildiği Mantıksız adlı denekler kendi sosyal sigorta numarası hakkında düşünüyorum ve ürünleri daha düşük sosyal sigorta numaralarını insanlarla daha pahalı bir ürün grubu sosyal sigorta numaraları daha fiyat tahmin tahmin etmeleri istendi.
Öğeleri seçmek veya ile meşgul insanlar sayfalarınızın üst kısmında koymak. Bir listesinin en üstünde görüntülenen pahalı öğeleri daha sık seçilmiş. Ve bu tür birçok yerde veya uygun gördük. Aşağıda bazı örnekler verilmiştir:
Açılış sayfaları için açılış sayfası optimizasyonu için büyük uç fiyatları azalan içinde sayfaları göstermektir. İşte Zappos.com sitesinden bir örnek.
Hepimiz kültürel bir "kabile" ilgilidir ve evinizde hissetmenizi istiyorum. Bu fikir evde hissediyorum, sitenizdeki ve reklam ile insanlara yardım etmek için kullanın. Yani tanımlamak insanlara yardım diğerleri ile belirlenmesi ve alıcılar belirlenmesi arıyoruz.
Örneğin, B2B sayfaları düğmeli bir ses yukarıya olmalıdır. Veya ürün için kendisini lends daha tasasız bir tonu kullanın. GroupOn, kendi sitelerinde yazdıkları garip bir şekilde bir üne sahiptir.
Bir PPC hesapları, ışık terapi cihazları sattık. "Aliments" gibi depresyon, mevsimsel duygudurum bozukluğu (SAD), jet lag, vb için belirli sayfaları dizayn ettik. Depresyon ve üzgün şartlar açısından "ışık terapi cihazı" geride.
PPC ile aşina iseniz, bu son derece alışılmadık bir şey bileceksiniz. Belirli bir gruba bir bağlı kuruluşu "ışık terapi cihazı" gibi daha genel terimler daha iyi performans bu sayfalara bir faktör olmuş olabilir.
İle ilgili konular: Kanal: SEM | Ödemeli arama sütunu
Yazar hakkında: Mona Elesseily son zamanlarda 2013 en etkili SEM seçildi O Başkan Yardımcısı ve Online pazarlama stratejisi sayfa sıfır medya nerede o pazarlama stratejisi, açılış sayfası optimizasyonu (LPO) ve dönüşüm oranı optimizasyon (CRO) arama motoru üzerinde duruluyor. Mona Elesseily tarafından daha eşya görmek
@sengineland izle
Gerçekten rathr bu, özellikle, açık ve basit seçimler kapsayan alan etkilendim. Bazı niş bu dengeyi bulmak çok zor...
Teşekkür için a büyük, sağduyu yapmaya çalıştığımız (ve arıza şeyler kaçının!) Açılış sayfaları ? oluştururken numara 2 özellikle ilginçtir.
Daha fazla en iyi haberleri
Daha fazla haber özetleri görmek
Daha fazla özellik görün
Daha fazla sütun görmek
Bkz: daha fazla nasıl yapılır
En düşük fiyatlar SMX Sosyal Medya Pazarlama için bitiş tarihi: Cuma
Google denize indirmek sıralaması sitelerden Mugshot durdurmak Fix: Googlenın MugShot algoritması
Penguen 5, ile penguen 2.1 Spam filtreleme algoritması, şimdi canlı
Bing Reklam başlattı telefon uzantıları Skype tüm cihazlar ile
Çalışma anlaşmazlıkları "Bing üzerinde" iddiası bu 2:1 tercih Bing Google için
Google denize indirmek tahmini Çapraz aygıt dönüşümleri AdWords içinde yeni tahmini toplam dönüşümler nın ilk aşaması
Facebook şimdi mesaj & durum güncellemeleri grafik arama içinde arama yapmanızı sağlar
Googlenın sinek kuşu uçuş alır: SEO Googlenın yeni algoritma fikir vermek
@sengineland izle
Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.
İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.
Bkz: daha fazla konular
Pazarlama arazi olarak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder